Czy produkty dostępne są od ręki?
Nasze produkty szyte są na zamówienie. Średnio na realizację potrzebujemy ok. 7 dni roboczych, zamówienia wieloproduktowe wysyłamy zwykle po 10 dniach roboczych PRZECZYTAJ KONIECZNIE 🙂
Sposób prania i pielęgnacji
Zalecenia dotyczące temperatury prania, prasowania czy suszenia znajdują się w opisie danego produktu.
Najogólniej można przyjąć, że wszystkie nasze produkty po raz pierwszy powinny być prane w temp. 40 stopni i wirowane przy 800 obrotach. Kolejne prania mogą odbyć się w temp. 60 stopni, a w przypadku pościeli (z białym tłem) nawet w 90 stopniach. Kluczowe dla zachowania żywych barw jest stosowanie odpowiednich proszków lub płynów do prania. W przypadku tkanin barwionych czarnym pigmentem, należy użyć detergentu przeznaczonego do prania ciemnych tkanin. Po wyjęciu produktów z pralki należy je uformować (wyciągając) i dopiero po uformowaniu suszyć.
Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?
Wysyłamy nasze produkty za granicę. Koszt wysyłki zależy od wagi paczki i jest zgodny z cennikiem usług zagranicznych Poczty Polskiej.
Jakie są standardowe wymiary pościeli?
Uszyjemy pościel o dowolnych wymiarach, ale standardowo są to: 70x100cm, 90x120cm, 110x125cm, 100x135cm i 140x200cm
Jaka jest maksymalna szerokość zasłon?
Maksymalna szerokość jednej zasłony to 155cm i zależy od wzoru. W zestawie sprzedawane są dwie zasłony, zatem ich łączna szerokość to +- 310cm.
Jaka jest maksymalna szerokość pościeli?
Bez problemu realizujemy zamówienia na pościele o szerokości 150cm. Zamówienia na pościele o wymiarach 200x200cm, 200x220cm czy 200x240cm omawiamy indywidualnie.
Jaka jest maksymalna szerokość prześcieradła?
Maksymalna szerokość prześcieradła to 158cm i zależy od wybranego wzoru tkaniny. Z niektórych tkanin uszyjemy prześcieradła o maksymalnej szerokości 148cm.
Jakie są standardowe wymiary ochraniacza na szczebelki?
Ochraniacz ma +-150cm długości i 30cm wysokości. Rozstaw troczków to 45|60|45cm. Jeśli łóżeczko ma szerokość 70cm, wszyjemy troczki o rozstawie 70cm (40|70|40cm).
Czy możliwy jest zwrot produktów zakupionych na www.dotsmylove.pl?
Istnieje możliwość zwrotu wyłącznie produktów zakupionych jako dostępne od ręki. Pozostałe produkty są krojone i szyte na zamówienie Klienta – stanowiąc rzeczy nieprefabrykowane. Sklep nie ponosi kosztu wysyłki w przypadku zwrotu lub wymiany.
Zwracany produkt należy odesłać na adres wskazany przez Sklep wraz z oświadczeniem (wg wzoru):
Oświadczenie_o_odstąpienie_od_umowy_zawartej_na_odległość_lub_poza_lokalem_przedsiębiorstwa