Koszyk

Realizacja zamówienia

Previos Post

Na realizację Waszych zamówień potrzebujemy zwykle 10-ciu dni roboczych.

Z czego wynika ten termin? Dlaczego dla nas to tak niewiele, podczas gdy dla Was ten sam czas to cała wieczność? 🙂

Zacznijmy od początku.  Ponieważ jesteśmy mamami dzieci w wieku wczesnoszkolnym pracujemy od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 15.00 (o tej porze opuszczamy Pracownię i przejmujemy opiekę nad dziećmi). Nasz tydzień roboczy zaczyna się w poniedziałek o g. 9.00, a kończy o 15.00 w piątek.  Mimo tego, że sklep internetowy jest do Waszej dyspozycji 24h na dobę, to „produkcja” trwa przez ściśle określony czas w ciągu dnia. Inaczej wygląda sprawa z mailami – na te staram się odpowiadać przed godz. 9.00 (zanim pojawię się w Pracowni, bo choć ostatniego maila wysłałam po północy, to przed 9.00 kolejka już stoi 😉 ), do godz. 15.00 w przerwach w prasowaniu, pakowaniu i rozmowach telefonicznych oraz wieczorem (gdy śpią już dzieci), a nierzadko także w nocy 🙂 Dlaczego czasem nie możecie się dodzwonić? Powodów może być mnóstwo: właśnie odpisuję na maila i jeśli go przerwę nie będzie mi dane szybko do niego wrócić, prasuję świeżouszyte produkty, pakuję skompletowane zamówienia, żeby paczka wyszła w tym samym dniu, kroję nowości – jeśli nie oddam ich do uszycia, gdy powstało miejsce w kolejce – nie zrobię im zdjęć (a tym samym nie wprowadzę ich do sprzedaży), jestem w hurtowni, robię zdjęcia, bo pogoda się zlitowała i muszę z niej skorzystać, piszę posta na Facebooka lub Instagram, uzupełniam stany magazynowe w sklepie, składam zamówienie na tkaniny, drukuję listy przewozowe itd. O sytuacjach, gdy opóźnia się dostawa tkanin lub w uszytym i wyprasowanym produkcie ujawnia się wada fabryczna nawet nie wspominam – te rujnują rytm dnia w paskudny sposób i mogą wpłynąć na opóźnienie realizacji zamówienia. Sporo czasu zabiera mi aranżacja wnętrz, które dla Was fotografuję – na szczęście potwierdzacie, że to bardzo ważna część mojej pracy i jest dla Was inspiracją (często piszecie do mnie w sprawie dodatków, których używam, pytacie o numery farb, podsyłacie zdjęcia swoich wnętrz i prosicie o porady) – przy okazji bardzo Wam za to dziękuję :*

Jeśli nie dostajecie wiadomości zwrotnej – jak wyżej 🙂 Będę bardzo wdzięczna za przesłanie wiadomości ponownie :* Wśród setek maili, na które odpowiada jedna osoba może zdarzyć się taki, który pozostał bez odpowiedzi (a bardzo bym chciała, żeby tak nie było 🙂 ).

Jak przebiega proces produkcji? 

Każdy z produktów zaczyna swoje życie pod nożycami w trakcie krojenia tkanin (dlatego dajemy Wam możliwość dobierania tkanin i określania wymiarów szytych produktów), odpowiednio skrojone tkaniny czekają w kolejce do zszycia, po zszyciu czekają w kolejce do wyprasowania i jeszcze jednej, tym razem do spakowania. Skąd te kolejki? Z ilości zamówień 🙂 6-cio letnia praca nad Dots My Love przyniosła wspaniałe  efekty w postaci dużej ilości zamówień (duża ilość w przypadku naszej Pracowni to kilka tysięcy skrojonych, uszytych, wyprasowanych i spakowanych produktów rocznie).

Nie utrzymujemy stanów magazynowych, zatem wysyłka produktów odbywa się po określonym w opisie każdego produktu terminie realizacji. 

Wydawało mi się, że opisy produktów, terminy realizacji i zasady, które obowiązują w naszym sklepie i Pracowni są jasne i klarowne – każdego dnia upewniam się jednak, że tak nie jest. Tygodniowo odpisuję na kilkadziesiąt maili z pytaniem o datę wysyłki, co ciekawe – pytania zwykle wysyłane są jako odpowiedź na automatycznego maila ze sklepu o takiej treści:

„Dziękujemy za dokonanie płatności.
Twoje zamówienie zostało właśnie przyjęte do realizacji. Termin realizacji został określony w opisie produktu. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz potwierdzenie drogą mailową.”

Podsuwam zatem przykład liczenia dni roboczych (dzień zaznaczony na niebiesko to dzień przyjęcia zamówienia do realizacji, dzień zaznaczony na czerwono to dzień wysyłki) bo nimi posługujemy się licząc termin realizacji 🙂

Jeśli zamówienie zostało złożone wieczorem w piątek lub w niedzielę, do realizacji w Pracowni przyjmiemy je w poniedziałek następujący po nich (pracujemy od pn do pt, od 9.00 do 15.00) 🙂

 

Jeśli mogę mieć prośbę, to trzymajcie kciuki za zdrowie nasze i naszych dzieci – w manufakturze produkcja zwalnia, gdy przyplącze się choroba, a na maile trzeba odpisać nawet z gorączką.

 

Dziękuję, że jesteście!

 

***

 

 

Previos Post Share Post :

Related Posts

Dodaj komentarz